Monday, January 10, 2011

CloneCD 4 Virtual CloneDrive Daemoon Tools 3.46

برنامه های ایجاد درایو مجازی Virtual Drive
CloneCD 4 Virtual CloneDrive و Daemoon Tools 3.46 و Magic ISO Maker 5.4 و...بسیاری از برنامه های رایت و کپی CD/DVD نیز گزینه هایی برای ساخت درایو مجازی دارند. به دلیل کاربرد برنامه رایت کلن ، این برنامه و معروفترین و بهترین برنامه ایجاد درایو مجازی دیمون تولز را معرفی کرده و آموزش می دهیم .

Download
CloneCD 4 Virtual CloneDrive Virtual_Drive راهنمای درایو مجازی Daemoon Tools 3.46



ایجاد درایو مجازی با CloneCD 4 Virtual CloneDrive
ابتدا این برنامه را به شکل معمول نصب می کنیم ، در هنگام نصب گزینه درایو مجازی را نیز انتخاب می نماییم.


بعد از نصب کامل ، گزینه فعال سازی درایو مجازی را انتخاب و تعداد CD/DVD مجازی مورد نظر را انتخاب می کنیم . این برنامه تا چهار CD/DVD مجازی ایجاد می کند. بعد از ایجاد درایو مجازی می توانیم روی آن راست کلیک کرده و ذخیره CD/DVD انواع فایل های CCD, IMG, BIN, ISO, UDF را بر روی آن آپلود "Mount" نمایید .


ایجاد درایو مجازی با Daemoon Tools 3.46
این برنامه یکی از بهترین و راحت ترین برنامه درایو مجازی می باشد که کاربرد آن را به همه توصیه می کنیم . ابتدا این برنامه را به صورت معمول نصب نمایید و سپس می توانید با راست کلیک بر ابزار آن در نوار ابزار ویندوز تا چهار عدد درایو مجازی CD/DVD ایجاد نمایید .


در دفعات بعد برای لود و ظاهر نمودن ذخیره CD/DVD ها بر روی CD/DVD مجازی این ابزار ، بر روی ابزار فعال آن در نوار وظیفه چپ کلیک نموده و فایل ذخیره CD/DVD را انتخاب می کنیم . این برنامه توانایی استفاده از فرمت و شکل های بیشتری از انواع ذخیره سازی های CD/DVD توسط نرم افزار های کپی و رایت CD/DVD را دارد.


No comments:

Post a Comment