Monday, January 10, 2011

WinRar3.6 WinRar 9.1 32 64 bit X64 X86

نصب و استفاده از برنامه فشرده سازی. WinRar3.6

Downloadبهترین و کاربردی ترین برنامه فشرده سازی WinRarنسخه های 32بیتی و 64بیتی
WinRar راهنمای فارسی WinRar36 WinRar36 WinRar32 WinRar64

این برنامه یکی از بهترین و البته کاربردی ترین برنامه ذخیره، فشرده و استفاده از فایل های فشرده زیپ می باشد . روش نصب آن بسیار آسان بوده و با دبل کلیک بر روی برنامه آن نصب می گردد. از ویژگی های این برنامه تقسیم فایل های بزرگ به فایل ها و قسمت های کوچک برای ذخیره سازی در اینترنت ، ارسال ایمیل و تقسیم فایل های یک DVD بر روی چند CD ,و یا DVD 9GB و بیشتر به دی وی دی های معمولی DVD 4.7GB است .


بعد از نصب روی فایل بزرگ یا شاخه ذخیره شده آن فایل بزرگ راست کلیک کرد و گزینه ذخیره سازی با وینرر را انتخاب کنید . در پنجره ظاهر شده می توانید حجم تکه ها؛ و دیگر انتخاب ها را انجام دهید . می توانید فرمت فایل فشرده و حتی پاسورد و اسم رمزی برای آن انتخاب کنید و بسیاری تنظیمات دیگر..


برای به هم پیوستن این فایل ها به همدیگر و بازیابی اصل اطلاعات ، تنها کافی است که روی یکی از تکه ها راست کلیک کرده و یکی از سه گزینه باز نمودن ذخیره UnZIP را انتخاب و اجرا کنید. بهتر است آنها را داخل شاخه هایی مجزا که پیشنهاد می شود بازیابی نمایید.

ممکن است در مواقعی یکی از تکه ها در داخل CD یا DVD دیگر باشد یا در جایی دیگر در هارد دیسک ذخیره شده باشد . تنها کافی است آدرس فایل تکه بعدی را مشخص نمایید . از پنجره درخواست تکه فایل بعدی این برنامه ، فایل بعدی را برای به هم پیوستن و بازیابی ، باز نمودن فایل بزرگ معرفی و آدرس آن را مشخص نمایید.


از این برنامه مخصوصا برای بازیابی و ذخیره سازی فایل های کپی CD , DVD مخصوصا DVD-DL 9GB بر روی هارد دیسک و استفاده آن به وسیله درایو مجازی استفاده بسیار می گردد.
موفق باشید . از این برنامه استفاده نمایید .



No comments:

Post a Comment