Saturday, June 5, 2010

IRAN TEHRAN IELTS I.R.Iran Tehran Center English

شرکتها و سازمانهای ارائه دهنده آیلتس در ایران

اولین ارائه دهنده این آزمون در کشور سازمان سنجش کشور می باشد که در حال حاضر با تقسیم و سازماندهی جدید به عنوان نام ایران آیلتس یا آیلتس ایران این آزمون را برگزار می کند . متاسفانه در حال حاضر کیفیت آن مطلوب به صورت سابق نمی باشد و تخلفاتی بسیار در آن دیده شده است به عنوان مثال با آنکه سازمان جهانی آیلتس در سایت خود مبلغ شرکت در این آزمایش را در ایران 220 هزارتومان اعلام نموده است در سایت این سازمان مبلغ 300 هزار تومان درخواست شده است تاریخ بهار 1389 و.. که به دلایلی از مطرح کردن آن مابقی خودداری می کنم . ایران آیلتس گواهی خود را به نمایندگی از مرکز آموزش لندن صادر میکند که این مرکز در لندن بوده و طبق قراردادی با دانشگاه امام رضا نماینگی خود را به این دانشگاه داده و سازمان ایران آیلتس سنجش سابق مدیریت اجرا و برنامه ریزی آن را دارد ... – بسیاری از موسسات با اعلام داشتن نمایندگی اقدام به جذب افراد می نمایند و یا به عنوان اینکه این آزمون محدود و در تهران برگزار می شود و.. مبالغی بیشتر از شرکت کنندگان دیگر شهر ها دریافت می کنند و .. برای جلوگیری از کلاهبرداری موسسه های غیر و.. شما می توانید با رفتن به سایت اصلی این سازمان و انتخاب کشور ایران نام و آدرس دقیق مراکز معتبر را ببینید و به راحتی دیگر مراکز و یا لغو شدن اعتبار این ارائه کننده گان را به روز دریافت کنید - برای آگاهی بیشتر این آزمون تحت نمایندگی مرکز آموزش لندن در شهر های تبریز ، مشهد و اصفهان نیز این آزمایش آزمون را انجام می دهد . – در صورتی که شما گزارش آزمون خود را از این سازمان دریافت می کنید گزارش شما می بایست ممهور به مهر دانشگاه کمبریج ارائه کننده مواد آزمون و مرکز آموزش لندن تایید کننده و ناظر آزمون باشد و مهر های دیگر بی اعتبار می باشد- دیگر سازمانها و موسسه ها تحت هر عنوانی مبنی بر صادر کردن گزارش آزمون از دبی و امارات و کویت و.. در ایران هیچ اعتبار ندارند. –


دومین ارائه دهنده و برگزار کننده این آموزش و آزمون سازمان آیلتس تهران – مجتمع فنی تهران در سابق – تهران آیلتس می باشد که همچنان با کیفیت و اعتبار بالا این آزمون را برگزار و گزارش آن را به نمایندگی از مرکز آموزش استرالیا صادر می کند – دریافت کنندگان این گزارش ، گزارش ممهور به مهر دانشگاه کمبریج تامین کننده مواد آزمون و ناظر مرکز آموزش استرالیا می باشد و دیگر مهر ها و .. بی اعتبار می باشد – برای آگاهی بیشتر موسسه آموزش استرالیا نمایندگی انتشارات دانشگاه کمبریج در آسیا و خاورمیانه را دارا است و شما می توانید کتاب ها و .. را از این سازمان به نمایندگی از سازمان آموزش استرالیا دریافت خریداری نمایید . یاآنکه از خود دانشگاه کمبریج سفارش دهید فرمهای سفارش آن در فرمت اکسل در سایت سازمان جهانی آیلتس و دراین سایت نیز برای دانلود قرار داده شده است .
هیچ سازمان دیگری تااین تاریخ نمایندگی اجرای این آزمون را نداشته ، حق ثبت نام برای این دو نمایندگی را نداشته و تنها به نمایندگی از دانشجویان خود در شهرستانها امور اداری را مستقیما با این سازمان انجام می دهد و دانشجویان می بایست با مراجعه به این دو سازمان در امتحانان آن شرکت کنند . تاریخ ها ی آزمون درایران در سایت جهانی آیلتس آورده شده است و امتحانات غیر آن توسط افراد شیاد با استخدام افراد خارجی افغانی ، روس ، هندی ، عرب ، ترک و.. به عنوان ناظر و .. هیچ گونه اعتباری نداشته و ندارد و حتی آزمونهای این دو موسسه نیز تنها در همان تاریخ های اعلام شده در سایت جهانی اعتبار دارد و توصیه می شود نام ناظر و مصاحبه کننده گان عنوان و مرکز آنها را در آزمونها سوال کرده و یادداشت کنید.





No comments:

Post a Comment