Saturday, June 5, 2010

IELTS is the International English Language Testing System

معرفی سایت جهانی آیلتس ، برگزار کننده و صادر کننده گواهی های توانایی کاربرد زبان انگلیسی آیلتس

آیلتس تنها مختص زبان انگلیسی است. این سیستم توسط انجمن علمی و فرهنگی بریتانیای کبیر ، موسسه آموزش بین المللی استرالیا و دانشگاه کمبریج به وجود آمده است و تحت سازمان آیلتس فعالیت می کند . در واقع تایید و صحت استفاده کننده گان زبان توسط انجمن بریتانیای کبیر پیشنهاد شد و به دلیل تفاوت های بین المللی زبان انگلیسی خاصه در آسیا و استرالیا ، با مشارکت استرالیا بازبینی و ویرایش گردید و دانشگاه کمبریج متصدی به وجود آوردن و تهیه منابع و تمرینات و کتاب ها و نوار و.. آن گردید. این سازمان بین المللی 17سال پیش تشکیل و در حال حاضر در بیش از 135 کشور فعالیت و نمایندگی دارد. اطلاعات بیشتر و آمار کلی فعالیتهای آن را درسایت رسمی این سازمان ببینید.همچنین می توانید اطلاعات لازم و کلی در مورد معلم شرکتها و سازمانها منابع راهنما کتاب ها جزوه نرم افزار دی وی دی و سی دی و خلاصه همه اطلاعات در مورد این آزمون را از بخشهای مختلف آن دیده و یا دانلود نمایید همچنین تست ها و نمونه هایی برای شما به صورت مجانی در این آدرس قرار داده شده است .. بر روی لینک آدرسهای زیر کلیک نمایید ..

دانلود اطلاعات بیشتر در مورد آیلتس IELTS          آدرس سایت جهانی آیلتس http://www.ielts.org/


بعد از انتخاب کشور مورد نظر خود می توانید یکی از کشور های همسایه نیز باشد ، ما در اینجا ایران را انتخاب نموده ایم از منو پایین رو آبشاری ، می توانید نزدیکترین شهر را انتخاب کرده و برنامه زمانبندی امتحانات ، آزمونهای آیلتس این شهر را ببینید ..خوشبختانه علاوه بر تهران این امتحان و آزمون در شهر های مشهد ، اصفهان و تبریز نیز برگزار می گردد..شما در صورتی که نیاز به سفارش منابع و کتاب و سی دی و .. این آزمونها را داشته باشید می توانید با دانلود فرم آن در سمت راست اقدام به سفارش آن نمایید و یا آنکه اطلاعات جامع چگونگی ، راهنما و .. را به صورت پی دی اف آکروبات ریدر دانلود نمایید.. این روش معتبر ترین و اصلی ترین روش کسب اطلاعات به روز و معتبر در مورد آزمونهای آیلتس است .. بنا بر این نیازی به پرسش از افراد ، شرکتها ، موسسات ، ... بی اطلاع ، شیاد و ..کلاهبردار و.. نخواهید داشت .. و انشائالله بتوانم مانع از وارد آمدن  لطمه به اعتبار علمی مهندسین و متخصصین کشور ایران  شویم و این عوامل مخرب را از بین ببریم .. ..  


بعد از انتخاب یکی از شهر های محل آزمون ایلتس ، شما توضیحات و تاریخ های برگزاری آزمون را خواهید دید که به دو نوع آکادمیک و دانشگاهی تقسیم شده است ، شما می توانید برای شرکت در یکی از این آزمونها ، اقدامات لازم را انجام دهید و بهاین نکته توجه کنید که تنها آزمونهای معتبر این آزمونها و تاریخ های اعلام شده می باشد و ...همچنین آدرس و تلفن و مشخصات شرکت یا سازمان یا موسسه اجرایی آن را معرفی می نماید بنا براین به سادگی می توانید دیگر موسسات غیر معتبر را شناسایی و از آنها دوری کنید ... همیشه اطلاعات خود را از این مرکز به روز نمایید . با تشکر از دقت و توجه شما ، مهندی ف درویشی ..



IELTS was one of the pioneers of four skills English language testing over 17 years ago, and continues to set the standard for English language testing today.
Close to 6000 organisations and more than 1.4 million test takers around the world trust and recognise IELTS as a secure, valid and reliable indicator of true-to-life ability to communicate in English for education, immigration and professional accreditation.
IELTS is jointly managed by British Council, IDP: IELTS Australia and the University of Cambridge ESOL Examinations (Cambridge ESOL) through more than 500 locations in 130 countries.
British Council
British Council connects people worldwide with the learning opportunities and creative ideas from the UK and builds lasting relationships between the UK and other countries.
British Council is the UK's international organisation for educational opportunity and cultural relations and is represented in 109 countries worldwide.
Please contact ielts@britishcouncil.org for further information.
IDP: IELTS Australia
IDP Education Pty Ltd is one of the world’s leading international education and development organisations offering international student placement, English language training and testing services, and the management of international aid projects on behalf of government sponsors. IDP Education was established in 1969 by Australian universities and has placed more international students into Australian educational institutions than any other organisation.
IDP Education, through its subsidiary IELTS Australia, manages a network of IELTS test centres in more than 30 countries.
Please contact ielts@idp.com for further information.
University of Cambridge ESOL Examinations (Cambridge ESOL)
Cambridge ESOL is the world's leading provider of exams for learners of English. Cambridge exams are recognised by over 8,500 organisations worldwide and taken by over 3 million people each year in 135 countries.
Please contact ielts@ucles.org.uk for further information or visit http://www.cambridgeesol.org/



No comments:

Post a Comment