Monday, November 29, 2010

Flux Core Arc Welding by Steve Bleile


جوشکاری هسته ای Flux Core

Flux Core Arc Welding  به جوش هسته ای یا نقطه ای یا سمبه ای معروف است.

توجه:این محصول از همین وبلاگ خرید مستقیم و از طریق فروشگاه کاسپین 1 سیستم خرید پستی قابل تهیه است .با مدیریت وبلاگ -تماس با مدیریت وبلاگ- مکاتبه نمایید.ء

 جوش هسته ای یا نقطه ای یا سمبه ای یکی از انواع جوش قوس الکتریک است که از جریان شدت بالاتری نسبت به دیگر جوش ها استفاده می کند به صورتی که در زمان بسیار کوتاهی فلز به درجه  پلاسما نیز نزدیک می شود . خاصیت این جوش آن است که در عمق و هسته فلز نفوذ می کند و همجوشی عمیق و سختی را به وجود می آورد . این جوش در صنعت کاربرد بسیاری دارد و ماشین جوشکاری و تغذیه سیم الکترود در آن به صورت اتوماتیک و دستی قابل استفاده است. فیلم آموزش ان با انجام واقعی و عملی عملیات جوشکاری و کلیه جزئیات نظیر تنظیمات ولتاژو آمپر.نوع و جنس سیم و سرعت تغذیه ، ساختمان الکترود و زاویه و سرعت پیشروی در جوشکاری به این روش ، چگونگی نفوذ و ایجاد جوش در عمق فلز ، انواع جوش و درگیری فلزات مانند جوش تی ، کناری و صفحه به صفحه تخت و ..موارد دیگر از قبیل مسائل ایمنی در جوشکاری را توضیح می دهد. این فیلم به زبان انگلیسی ساده و روان با ده ها بار نمای نزدیک و دقیق از جوش توسط جوشکار معروف استیو بلیو  تهیه شده و آخرین مجموعه از 6 سی دی آموزش جوشکاری این موسه آموزشی می باشد. تهیه همه این مجموعه را که کاملترین مجموعه منظم و مرتب جوشکاری می باشد را به همه مهندسین مکانیک و جوشکاری و تمام دست اندرکاران در صنعت از آموزش تا تولید و..را توصیه می کنیم.


Flux Core Arc Welding by Steve Bleile
An introduction to the Flux Core Arc Welding process, covering both self shielded and gas shielded flux cored welding wires. Self Shielded Flux Core welding wires provide a wire feed process that can be used inside or outside of the shop... General purpose self shielded welding wires are a good choice for the smaller wire feed welding machines. This video focuses on fundamental welder skills. Extremely close-up video of actual welds, with detailed explanations, demonstrate how the voltage and wire speed settings, electrode extension, gun angle, and travel speed affect penetration, the shape, and the size of the weld. Also included are weld joints, metal preparation, and joint fit-up.
Flux Core Arc Welding also provides a "working knowledge" of constant voltage power sources, wire feed units, and the unique characteristics of flux cored welding wires. Understanding the technical aspects of FCAW is an important part of setting up the equipment to provide the correct amount of weld, with good penetration and weld fusion. For beginners and intermediate welders.

No comments:

Post a Comment