Sunday, August 15, 2010

Abvent Artlantis Studio 3.0.2.1 Multilanguage Software

استودیو آتلانتیس نسخه 3  Abvent Artlantis Studio 3.0.2.1 Multilanguage


استودیو آتلانتیس نسخه 3 سریع ترین برنامه ارائه شده در مدیریت فایل های سه بعدی و مهندسی به خصوص برای مهندسین عمران آرشیتکت معماری و مهندس طراحی مکانیک هوافضا خودرو کشتی و .. . این برنامه برای تهیه تصویر و نمای سه بعدی با کیفیت بالا و به سرعت جهت نمایش و ارائه نقشه های سه بعدی در فرمت های فیلم و تصویر به خصوص چند تصویر در یک نمایش نمایش متحرک و انیمیشن چند تصویری و چند نمایی از چند زاویه – نمایش بهتر و مناسب تر طرح ها و نقشه ها در ارائه سمینار و.. و مدیریت و فایل های طراحی شده دربرنامه های اتوکد ونظیر آن مدیریت فایل ها و اشیائ وابسته به آنها بکار می رود . تکنیک و روش آتلانتیس به شماامکان استفاده آن را برای مدیریت فایلها و نمایش برنامههای حرفه ای طراحی و نقشه کشی و مدلینگ سه بعدی نظیر آنها قابلیت استفادی در ویندوز مکینتاش در 32 و 64 بیتی ..با کرک و نصب آسان و آزمایش شده ..
ArchiCAD, Revit, VectorWorks, SketchUp Pro, and Arc+
را به راحتی و کاربرد آسان آنها را فراهم می کند این نرم افزار در بیش از 80 کشور دنیا معمولی ترین و پر استفاده ترین نرم افزار کمکی در کنار نرم افزار اتوکد و طراحی و مدلینگ های مهندسی می باشد .. و فرمت های اتوکد تری دی مکس و .. را پشتیبانی کامل می نماید ..و البته تمام برنامه های کد دو بعدی را به صورت کامل پشتیبانی می کند..این نرم افزار توسط مدیریت وبلاگ تهیه شده و باراهنمای فارسی و کرک مناسب همراه با تور آموزشی تصویری و گویا و نمونه های طراحی عرضه می گردد.از فروشگاه خرید پستی کاسپین 1 دیدن نمایید.ئ.

از امکانات و ویژگی های نرم افزار :
انتخاب روش ها و مدل های نمایش طرح ها به دلخواه / نمایش و شبیه سازی نقشه ها و تصاویر به صورت حرفه ای / نمایش در محیط جالب آسمان و پشت زمینه / تنظیم اتوماتیک و خود کار رنگ و نور پشت زمینه متناسب با نقشه و طرح / انتقال و پست نمودن تصاویر و نماها به صورت مستقل و به وسیله خود برنامه نیازی به تهیه عکس و . و ارسال با دیگر برنامه ها نمی باشد / آماده سازی فرمت های مناسب جهت اشتراک در شبکه به صورت مدیا تصویر و استفاده در صفحات وب از نقشه ها و طرح ها / اضافه نمودن اشیائ و متن و تصویر صدا به نقشه ها و طرح ها در نمایش آنها ...
این نرم افزار بسیار قدرتمند در تبدیل و نمایش طرح ها و نقشه ها و فایل های سه بعدی با خطوط و زمینه و نور پردازی مناسب و متحرک سازی آنها دارد ...به صورت سریع و با کیفیت مناسب ... برای آشنایی بیشتر با این نرم افزار و محیط آن فیلم زیر را ببینید حجم 4 مگابایت قابل نمایش در موبایل دوربین دیجیتال و ای پد ..مثال های زیر را در حجم کم می توانید ببینید.

دانلود نمایش کاربردی آن در ویندوز 

 یک مثال جالب از سایه گذاری و تبدیل به فیلم یک نمای داخلی ساختمان  


Abvent Artlantis Studio 3.0.2.1 Multilanguage Software
Artlantis Studio is the fastest stand-alone 3D rendering application developed especially for architects and designers, ideal for quickly and easily creating high resolution 3D renderings, QuickTime VR Panoramas, QuickTime VR Objects and animations. A recognized leader in preview window technology, Artlantis is the rendering software used by architects, designers and urban design professionals in more than 80 countries. Artlantis interfaces directly with ArchiCAD, Revit, VectorWorks, SketchUp Pro, and Arc+ . With the addition of the DWF, OBJ and FBX import formats and updated DXF, DWG and 3DS plug-ins, Artlantis seamlessly interacts with all the leading CAD software as well.Simple and Preview:

interface_win
anim_heliodon


No comments:

Post a Comment