Wednesday, December 2, 2009

0058 - DVD در 2 IELTS آموزش زبان انگلیسی سیستم

آموزش زبان انگلیسی سیستم IELTS در 2 DVD
IELTS: International English Language Testing System
جهت تهیه این دی وی دی با مدیریت وبلاگ مکاتبه نمایید . در فهرست محصولات موجود می باشد



26 درس هر دی وی دی 13 درس و به مدت 130 دقیقه – 2 ساعت و ده دقیقه تقریبا هر درسی 10 دقیق و البته بسیار فشرده
سبک و آسان در یادگیری به دلیل تصویری بودن با کیفیت بالای دی وی دی در صوت و تصویر .. در یکماه تقریبا..
آموزش و زبان انگلیسی برای کارشناسی ارشد و فوق لیسانس و بالاتر در مراکز دولتی و تحصیل و کار در خارج از کشور یک نیاز لازم و ضروری گردیده است . برای همه مهندسین و دیگر رشته های غیر فنی .. این سیستم یکی از کارامد ترین الگو های زبان است . که البته در ایران چندان درست به آم پرداخته نمی شود و در حاشیه عواملی مانند مهاجرت ، سیاحت ، حس برتری جویی ، کلاس کاری و اجتماعی قرار گرفته و عده ای نیز با عناوین مختلف مانند زندگی چندین ساله در خارج آمریکا و انگلستان و ..و کلاسها و آموزشگا ههایی مدارکی ارائه می دهند که اعتبار جهانی و بین المللی ندارد ..
به هر حال سازمان فنی و حرفه ای کشور و مجتمع فنی تهران به نمایندگی و در دبی این مدرک صحیح صادر می گردد ...
برای یادگیری و آمادگی کتاب و نوارهایی موجود است اما فیلم تصوری ، بله ما فیلم تصویری آموزش IELTS را عرضه می کنیم
کاملا اصل بدون زیر نویس فارسی .. و آموزشی به طوریکه ابتدا با زیر نویس پخش و بعد زیر نویس که در نوار رنگی زیر فیلم
نمایش داده می شود حذف و تمرین شروع می گردد و هر کجا که لازم باشد گفته های گوینده – آموزش دهنده – به صورت زیر نویس انیمیشن نمایش داده می شود . می توانید تکه کلیپ آن را دانلود کرده و تماشا کنید ... توضیحات محتوای دو دی وی در در پایین صفحه:

دانلود کلیپ نمونه در کیفیت پایین Download Clips ِ




توضیحات محتوای دی وی دی ها :
درس اول درباره جرائم الکترونیک اینترنتی Electronic Crime می باشد و درس با کلمات شروع می شود اسم قید صفت و افعال ترکیب آنها Adjective , Verbs , Nouns , Adverbs درس دوم درک متن سرطان و نور خورشید facts & opinions در این درس تفاوت کلمات Nice , Good و Think , Believed و .. از این قبیل بیان می شود تا مفهوم آنها درک و در جای خود بکار رود درس سوم Economic Informations در امور مالی Marketing , Business درصد های سود و سهام جمه و تفریق و بیان اعداد و درس سوم در مورد قرار ملاقات و مکان و زمان می باشد در این درس شما کاربرد مفهوم و چگونگی استفاده از حروف اضافه رابط در زبان انگلیسی مانند At , On , In , .. فرا می گیرید ..درس پنجم در مورد آۀودگی هوا و محیط زیست و اسم مفعولها قیدها و صفتها در بیان چگونگی می باشد درس ششم نیز آلودگی هوا سوخت و Co2 و .. و بیان قید و صفت در جملات و کاربردهای احتمال و قطئیت موارد حتم می باشد ..
درس هفتم در مورد تصفه خانه و بیان عملکردها سیستم ها روش ها و دستورالعمل ها می باشد ..قوائد این درس در مورد ملیت و مکان و و نام ها و روشها می باشد در ادامه حرف اختصار بین المللی کاربردی و ...
در دروس پایانی دی وی دی اول بحث افعال و زمانها شروع می شود دروس 11و 12و ..و درک متن ها از خواندن و توضیحاتی در مورد کتاب روزنامه و مجلات گزارشها و در واقع بیان و تعریف داستان و وقایع گذشته افعال ماضی بعید و نقلی ( رفته است و رفته بود و ..) و استمراری .. آغاز می شود که مطمئنا در انگلیسی و یادگیری آن بسیار مهم است زیرا یکی از مشکلات زبان کشور ناتوان بودن در زمان گذشته . گزارش و تعریف وقایع است ( تقریبا در زبان حال گفتگو و استفادهمی گردد ) و در دی وی دی دوم بر خلاف دی وی دی اول بسیار تخصصی تر و حرفهای تر و فنی در درک متن ها و ساختار های جمله آموزش داده می شود دی وی دی اول مقدماتی و آموزش حول کلمات و فرهنگ و دانستنی های بین المللی و عمومی و دوم تخصصی مهندی فنی کشتی هوافضا مکانیک کشاورزی و پزشکی ماهیگیری دامداری و علوم پایه می باشد



No comments:

Post a Comment