Wednesday, November 24, 2010

Windows XP Professional 32-bit en-US SP3 2011


ویندوز دزدان دریایی Windows XP Professional 32-bit en-US
توجه:این محصول از همین وبلاگ خرید مستقیم و از طریق فروشگاه کاسپین 1 سیستم خرید پستی قابل تهیه است .با مدیریت وبلاگ -تماس با مدیریت وبلاگ- مکاتبه نمایید.ء

برای داشتن یک سیستم کارآمد و پویا شما می بایست ابتدا یک نسخه ویندوز مناسب برروی کامپیوتر خود نصب کنید . که اولا درایو ها را بشناسید ، سخت افزار را به خوبی پشتیبانی کند، سرویس پک یک باشد دایرکت ایکس 9 باشد ..باشدو.. برای آغاز یک نسخه خوب ویندوز به شما معرفی می کنم ویندوز ایکس پی ویرایش دزدان دریایی که یک متخصص آن را به این ویرایش تبدیل نموده است . بعد از نصب ویندوز باید آنرا به روز رسانی نمایید . 
ولی این ویندوز نیازی به روز رسانی ندارد ، زیرا بعد از یک ری استارت ، آغاز مجدد توجه کنید لطفا سی دی را خارج نکنید..به روز رسانی ویندوز به صورت خودکار انجام می شود و ویندوز شروع به نصب تمام به روز رسانی ها از روی این سی دی میکند. و تمام!. فقط دست به چیزی نزنید چون این ویندوز نیاز به کلید ،رمز و..هم ندارد. ابتدا درایو ی را که می خواهید ویندوز نصب شود را انتخاب می کنید و تمام و بعد از نصب ویندوز از شما پرسیده می شود آیا برنامه های به روز رسانی ویندوز نصب شود؟ بله حتما و به روز رسانی کامل انجام می شود فقط یک تذکر .. عده ای از افراد و کاربران کامپیوتر می دانند که به روز رسانی ویندوز شامل موارد امنیتی ویندوز می شود اگر شما برنامه ای دارید بسیار مهم که با به روز رسانی نتوانستید از کرک آن استفاده کنید یا آن را نصب مجدد نمایید بهتر است ویندوز خود را به روز رسانی نکنید که البته من توصیه نمی کنم زیرا ویندوز شما را در برابر بسیاری موارد دیگر خطرپذیر می نماید و شخصاً این نسخه از ویندوز را در یک دی وی دی DVD به دلیل سرعت بیشتر و چند برابرخواندن و کپی اطلاعات از DVDنسبت به CD رایت و تکثیر نموده ام و کمتر از 30 دقیقه شما یک ویندوز به روز رسانی شده خواهید داشت. و در نصب برنامه ها و بازی ها نیز هیچگونه مشکلی تا کنون وجود نداشته است . 100% مصرف کنندگان نیز آن را تایید نموده اند.
این برنامه توسط تهیه کننده آن پشتیبانی شده و تا کنون چندین نسخه با به روز رسانی های مختلف را ارائه نموده و در هر زمان که شما این محصول را سفارش دهید آخرین و مناسب ترین به روز رسانی آن ارسال خواهد شد.


دیگر برنامه هایی که خودکار در این ویندوز نصب می شود :
از موارد تخصصی بسیار آن نظیر چند نوع صفحه کلید ، سرویس های سرعت و بهینه سازی ویندوز، سرویس پک های امنیتی و..صرف نظر میکینم
این ویندوز دارای چندین تم و محیط زیبا ، نینجا، دزدان دریایی ، سرزمین جادویی ، ویندوز بلک ، لونا ، والت دیسنی و..است
برنامه مدیا پلایر پخش صوت و تصویر جدید 11 با چندین محیط جالب رقص نور و..
*3 Windows XP Service Pack.
* Windows Internet Explorer 8.
* Windows Media Player 11.
* Java SE Runtime Environment (JRE) v6 Update 21.
* Flash Player v10.1.82.76.
* Shockwave Player v11.5.8.612.
* Microsoft Silver light v4.0.50826.0.
* Microsoft DirectX v9.29.1962.
* Microsoft .NET Framework en-US v1.1.4322 _.4322 = Service Pack 1 .
*& 2 Microsoft .NET Framework en-US v3.5 Service Pack 1
* Microsoft .NET Framework en-US v4.
* Microsoft Visual C-family
* Microsoft Visual Basic v1,v2,v3,v4
و ده ها برنامه و ابزار و برنامه های سودمندو..دیگر



No comments:

Post a Comment