Friday, August 13, 2010

Katati Font Jadid Nameh Negar3 CHILIPA 1

دانلود فونت فارسی نسخه های جدید خطاطی

در حال حاضر به مانند چند سال پیش مشکل فونت وجود نداشته و انواع فارسی ساز و برنامه خطاطی و گرافیکی تولید شده است مانند فونت مریم ، فونت گار و زرنگار و جدیدا فونت و برنامه خطاطی میرعماد ، برای حمایت و پیشرفت هرچه بهتر فونت و خط فارسی از کپی غیر قانونی این نرم افزار ها خودداری کنیم . شما می توانید بسیاری ازاین برنامه های را با قیمت پایین از فروشگاه های نرم افزار و به صورت خرید پستی از شبکه ایران مارک سنتر تهیه نمایید . ما تنها در اینجا تعدادی فونت خطاطی جدید مجانی و نمونه را برای دانلود قرارداده ایم تا در کنار فونت قدیمی و بسیار زیبای ایران نستعلیق از آنها استفاده کنید فونتهای خطاطی فونت هایی بیش از ایران نستعلیق فونت بسم الله ، اسم های طاهر ، اسماء طاهرین ، جدیدی ، فونت نسخ ، تیتراژ، سر تیتر ، نثر ، زیبا و زیببا ، ترافیک و تراففیک ، تحریر ، مجله ، دستنویس ، خودکار ، مداد ، قلم ، ثلث تحریری در مدل های یک و دو اس و دی . برای کارها و پروژه های گرافیکی و طراحی پیشرفته خود می توانید از برنامه های پیشرفته فونت ، فارسی ساز و خطاطی ، خط استفاده نمایید . این کلمات را در جستجوی ایران مارک سنتر جستجو نمایید تا آخرین و جدید ترین نرم افزار های ارائه شده برای محیط ویندوز سون 7 و ویستا و .. را مشاهده نمایید .                              دانلود فونت اتوکد جدید 2            دانلود اسامی طاهر مذهبی  
دانلود فونت فارسی نسخه های جدید خطاطی
Download Farsi Font Khatati


برنامه قدیمی چلیپا نسخه یک
برنامه قدیمی چلیپا نسخه یک را برای استفاده و دانلود شما درآدرس زیر قرار دادیم ، این نسخه و در کل برنامه چلیپا برای ویندوز های عربی 98 و ملینیوم طراحی شده است برای همین در صورتی منو و نوشته های ابزار آن فارسی و درست خواهد بود که شما ویندوز خود را فارسی با نشانه و تقویم فارسی نموده باشید . برای این تنظیم به کنترل پانل ،رژینال رفته و زبان ویندوز خود را کاملا فارسی نمایید . این برنامه می تواند بر روی تصاویر نیز به صورت خطاطی بنویسد بدونه داشتن تخصص خاص می توانید از آن در این کاربرد استفاده نمایید . در آینده تصاویر پشت صفحه متن و نامه گل و بلبل و شمع و.. را برای دانلود شما آماده می کنیم.
Download CHALIPAWIN_1 دانلود برنامه چلیپا نسخه یک


برنامه نامه نگار 3
این برنامه نیز یک برنامه خطاطی و بسیار زیبا است . تفاوت آن با چلیپا فقط اندازه فونتهای آن می باشد . در برنامه نامه نگار شما با خطی ریز و زیبا می توانید متن و نامه های خود را تایپ نمایید . در صورتیکه تمایل به نوشتن ومکاتبه و یا تهیه پیش نویس قرارداد و دیگر موارد به صورتخط ساده و خطاطی ، دارید می توانیداز این برنامه استفاده نمایید . این برنامه بسیار مناسب افرادی است که اشعار و متن های ادبی را از روزنامه ها و مجله ها جمع می نمایند و بسیار تمایل دارند آنها را مجددا تایپ به صورت خطاطی و زیبا بایگانی و نگهداری نمایند.

Download Nameh Negar 3 دانلود برنامه نامه نگار 


No comments:

Post a Comment