Monday, August 30, 2010

Free Download Software Crack 10Best

معرفی 10 مرکز؛بروزترین،بزرگترین،قدرتمندترین سایت های فارسی دانلود  
سایت های بسیاری مدعی دانلود بهتر از سایت خود می باشند ، به دلیل محدودیتهایی و همچنین بازاری بودن ای سایتها اغلب دارای عناوین بزرگ ، بزرگترین ، بروزترین ، قدرتمندترین می باشند در حالی که بیشترین برنامه های موجود در آنها عکس و کلیپ و برنامه های فانتزی و تفریحی زیباسازی و .. است یا برنامه های تک کاربردی کوچک . اغلب این برنامه ها دارای کرک ویروسی نیز هستند . برای استفاده بهتر از مراکز دانلود فارسی که مهمترین دلیل توجه به آنها توضیح کاربرد فارسی برنامه ها می باشد و هدایت مهندسین و متخصصین به سمت برنامه های فنی و تخصصی در این سایتها از این تاریخ به بعد شما می توانید بهترین سایتهای دانلود توضیح و آدرس آنها را دراین صفحه که هرچند وقت بررسی و دوباره جدید به روز میگردد داشته باشید به جای جستجو و یا ذخیره ده آدرس تنها یک آدرس را ذخیره کنید10مرکز دانلود در یک آدرس ، و در سمت راست و پایین صفحه 6 سایت برتر دانلود از هر مرکز 5 عدد از آخرین برنامه های معرفی و آماده برای دانلود 30 برنامه جدید و روز منتخب 10 مرکز دانلود برای شما قرار داده شده است که با بازدید هر 18 الی 36 ساعت از این وبلاگ هیچ دانلود و برنامه ای را از دست نخواهید داد. به دلیل حجم بالای نرم افزار های مهندسی ، گران بودن هزینه اینترنت در کشور ، سرعت پایین و خدمات ضعیف که باعث ازبین رفتن دانلود ها در نیمه دانلود می شود همچنان خرید برنامه های حجم بالا و تخصصی بسیار بسیار به صرفه تر از دانلود آن می باشد اقدام به دانلود برنامه های حجم پایین کمتر از 200 یا 100 مناسب و بهینه می باشد .
توصیه های فنی در دانلود نرم افزار ها :
1 در دانلود عجله نکنید و نسخه ها و برنامه های جدید را مطالعه کنید ، اگر برنامه نسخه قدیمی جوابگوی نیاز شما است به دنبال جدید آن نباشد .
2 ظرفیت برنامه ها را در مراکز مختلف چک نمایید ، برنامه های تریال و آموزشی و مدت دار و کم ظرفیتتر همیشه دارای کمبود هایی هستند .
3 اکثر این برنامه ها فشرده شده می باشند بنابراین آخرین نسخه و بهترین برنامه های رر و زیپ فشرده سازی را نصب داشته باشید و پسورد برنامه فراموش نشود ، حتما از سایت برداشته و یادداشت کنید
4 یک آنتی ویروس مطمئن و به روز شده در اختیار داشته باشید و هر برنامه و فایل دانلودی را از حالت فشرده خارج آنزیپ کرده و با ضد ویروس چک نمایید ، سپس اقدام به مطالعه ؛ بررسی ، دیدن شاخه های داخلی آن و نصب آن نمایید
.


مرکز دانلود پی سی دانلود آدرس :
PC : P30 Download Com http://www.p30download.com

این مرکز بهترین نرم افزار ها را تاکنون ارائه داده است و همه از برنامه های جالبی که اولین بار در این سایت قرار گرفته به خوبی مطلع هستیم ، از ویژگی های اینمرکز توضیحات خوب و تخصصی نرم افزار های می باشد . این سایت نرمافزار ها را در گروه های تخصصی و مختلف تقسیم نموده است. از جمله برنامه های جالب که دراین سایت به صورت بسیار دیده می شود برنامه های مستند رازبقا و دنیای وحش و فیلم های مستند می باشد .. برای دانلود برنامه های تخصی مهندسی ازگروه گرافیک شاخه طراحی و از گروه کاربردی شاخه های حسابداری ، فرهنگ لغت ، کتاب الکترونیک ، مهندسی ، آفیس را انتخاب نمایید . این سایت در خدمات و ابزار های جانبی خود آرشیو دسته ای ، آخرین مطالب 10 مورد ، آخرین عناوین انجمن ها و گروه های ، امکان عضویت در این سایت ، فروشگاه و دیکرامکانات را دارد .


فری دانلود دات کام آدرس
Free Download Com http://www.freedanload.com/

این مرکز گرچه جدیدا آغاز بکار نموده ؛اما بسیار خوب و با برنامه ریزی اهداف خود را دنبال می کند و برنامه های متنوع و جالب متفاوت را در سایت خود قرار می دهد تا بتواند به درجات بالا در میان سایت های دانلود مجانی برسد . از جمله خدمات جدید و جالب این سایت ارائه این خدمات بر روی موبایل می باشد که شما می توانید از اینترنت موبایل آن را ببینید و شاخه بندی مجزا برای برنامه های موبایل ، عکس و کلیپ و کتاب به طوری که هر کدام به بخش های متنع جالب تقسیم می گردد ماند نمونه بخش کتاب آن یک گروه بزرگ با زیر مجموعه های کتاب شبکه فارسی گرافیک اینترنت طراحی وب سیستم عامل برنامه نویسی بانک اطلاعاتی موبایل , ارتباطات  مجلات معتبر مجلات فارسی سایر زمینه ها نرم افزار های کاربردی همچنین بخش وب و برنامه نویسی مجزا برای جاوا و انواع سیستمها دارد و برای دانلود برنامه های مهندسی به قسمت کاربردی آن بروید برنامه های طراحی مهندسی نیز در این قسمت در شاخه کد و کم قرار دارد . از خدمات دیگر این سایت حبرنامه و امکان جستجوی بسیار مناسب در آن به کمک گوگل می باشد این سایت برمبنای الگوی جدید وب سایتهای خارجی و موفق طراحی شده است .


مرکز دانلود پی سی ورد آدرس :
PC : P30 World Com Download http://www.p30world.com/

این مرکز که نام خود را از پی سی ورد یا مجله دنیای رایانه گرفته است سعی در ارائه مقاله راهکار و برنامه های دانلود مجانی به مشابه این سایت خارجی دارد و البته موفق نیز بوده است . البته توضیحات نرم افزار ها در این سایت نشانمی دهد که بیشتر ترجمه و کپی از دیگر سایت ها بوده و خود این مرکز نرم افزار ها را کاملا تست و آزمایش نمی نماید . شما با بررسی چند سایت می توانید متوجه شوید که کدام سایتها خود برنامه ها را استفاده نموده و عکس و مطالب آن شخصی خود وبسایت است که تا اندازهای به توضیح فوت و فننرم افزار نیز می پردازد . یکی دیگر از ضعف های آن نبود گروه بندی مناسب و معرفی برنامه های تخصصی می باشد بیشتر برنامه ها مصارف عمومی دارند و البته در برنامه های مصارف عمومی گروه بندی مناسبی از برنامه های اداری آفیس ، مالی و حسابداری وتبدیل اسناد و پرینت و خدمات جانبی اسناد و.. . دارد که در این زمینه حتما از این سایت بهره بگیرید


دانلود مجانی ایران آدرس :
Free Download Iran http://www.freedownload.ir

این سایت یکی از موفق ترین سایت ها و مراکز دانلود در زمینه ابزار فارسی و فارسی ساز ها برای دیگر نرم افزار ها و فونت و خطاطی فارسی می باشد . گروه متخصصین این سایت در کنار معرفی نرم افزار ها و دیگر خدمات اقدام به جمع آوری منتخب تصاویر و .. نیز می کنند ، مانند بسته منتخب عکس مساجد ، بسته منتخب فونت ، بسته منتخب رینگ موزیک موبایل و .. این بسته منتخ ها ومجموعه ها منحصر به این وبسایت بوده و بسیار جالب متنوع و جدید می باشد و کتاب ها و مجله های اکترونیک فارسی خوب را برای دانلود قرار داده است . همچنین این سایت در معرفی نرم افزار ها ، تولیدات داخلی فارسی و اسلامی را در اولویت قرار داده است . این سایت در زمینه گرافیک گروه بندی بسیار جالب و خوب داشته و در زمینه موبایل به صورت دسته های مختص انواع موبایل برنامه ها را دسته بندی نموده تا دارندگان هر نوع گوشی منحصر برنامه های مناسب گوشی مبایل خود را دانلود نمایند .


مرکز دانلود رایگان آسان دانلود آدرس :
Asan Download Center Com http://www.asandownload.com

این سایت به مانند پی سی دانلود می باشد تقریبا با همان طراحی ، همان گروه بندی و همان کیفیت ..این گروه سعی در یافتن و معرفی نرم افزار هایی دارند که دیگر سایت ها آنها را معرفی ننموده اند ، همچنین این سایت خدمات دانلود سریع و لینک های مستقیم پرسرعت برای دانلود در اختیار کاربران قرار می دهند . این سایت یکی از پرسرعت ترین سایت ها برای بازدید و دانلود می باشد . یک شاخه تخصصی برای برنامه های مختصص ماهواره و یک قسمت مجزا برای برنامه های فارسی دارد . برای دیدن نرم افزار های مهندسی به قسمت گرافیک شاخه طراحی و قسمت کاربردی شاخه کتاب الکترونیک و برنامه های حسابداری مالی و اداری و مهندسی بروید


میهن دانلود مرکز آپلود فایل ، نرم افزار و برنامه آدرس :
Mihan Download Com  http://mihandownload.com
 
این سایت یکی از سریع ترین سایتها در به روز رسانی ابزار ها و نرم افزار های عکس و تصویر می باشد . اگر شما از کامپیوتر خود بیشتر در زمینه کلیپ ، فلش و ویرایش فیلم و عکس اشتفاده می کنید این سایت مرجع خوبی برای شما می تواند باشد زیرا شاخه های عکس و انواع آن کلیپ ها و فلش ها و تصاویردر ان به شاخه ها و دسته های متنوع تفکیک شده است . آخرین برنامه های تبدیل و ویرایش فرمت انواع فیلم در آن وجود دارد . این سایت مرجع خوبی برای برنامه های گرافیکی مخصوص معماری و آرشیتکت انواع تبدیل ؛ نمایش دهنده های سه بعدی طرح ها و انواع برنامه های طراحی سبک آسان و راحت در چیدمان و طراحی دکور و فضا را درکنار برنامه های تصویری و نمایشی خود دارد . خدمات دیگر سایت از قبیل اطلاع رسانی آخرین پدیده های دنیای نرم افزار و کامپیوتر و سخت افزار دراین سایت وجود دارد . یکی از ویژگی های جالب این سایت تفکیک بسیار برنامه ها و دانلود ها در شاخه های مختلف آ نوع و سری گوشی ، انواع موضوعی عکس ، موضوعی نرم افزار ها ، موضوعی آهنگ ها و ملودی ها ، سیستم های عامل متفاوت ، وووو می باشد .


از دیگر آدرس های دانلود ، آدرس های زیر می باشد :
               مرکز دانلود امپراتور http://www.empratoor.com/      
  مرکز دانلود کلیک کن                   http://www.clickkon.com/          
  مرکز دانلود رایگان                              http://down-load.ir                      
  دانلود دات کام                           http://www.danlod.com
             
معرفی برترین ، بزرگترین ، بروزترین ، قدرتمندترین ، سایت های مرکز فارسی دانلود نرم افزارهای جدید به همراه کرک و سریال دانلود, نرم افزار های برنامه های مهندسی کاربردی تخصصی موبایل ویندوز آنتی ویروس بصورت کامل و کرک شده همراه با آپدیت روز و راهنمای نصب و استفاده فارسی ، توضیحات کامل برنامه محصول و نرم افزارها عکس و آهنگ و مولتی مدیا فیلم فلش و کلیپ های جالب بگاملا مجانی رایگان با لینک مستقیم و پرسرعت دانلود ..




دانلود فیلم  دانلود كارتون  دانلود سريال  اهنگ و موسیقی  مداحی صوتی  مداحی تصویری  موسیقی مذهبی و سرود  مولودی نوار ابزار ابزارهای مفید مترجم متن ماهواره ویرایشگر متن قفل گذاری سرگرمی ابزار دسکتاپ محافظ نمایش پوسته برنامه پس زمینه بخش موبایلبخش گرافیک گرافیک – آیکن گرافیک – فونت گرافیک – عکس گرافیک - ابزار فتوشاپ گرافیک - اسکرین سیور گرافیک - تم ویستا و سون گرافیک - تم ویندوز ایکس پی موبایل - بازی جاوا موبایل - نرم افزار جاوا موبایل - بازی آیفون موبایل - بازی نوکیا موبایل - تم نوکیا موبایل - تم سونی اریکسون موبایل - نرم افزار آیفون موبایل - نرم افزار سیمبیان موبایل - تصویر پشت زمینه موبایل - زنگ موبایل اخبار و مقالات  شبکه  موبایل  اینترنت  نرم افزار  آموزشی  سخت افزار  عمومی کامپیوتر   تحلیل و بررسی  معرفی وب سایت  ترفندها و نکات جالب  مرتبط با سایت  فروشگاه  موبایل  بازی  امنیتی  نرم افزار  پخش کننده  ویندوز موبایل  کار با دوربین  ابزار فارسی  کلیپ و ویدئو  زنگ و ملودی  ویرایش تصاویر  تصویر و پوسته  ابزار سیستمی  اینفرارد و بلوتوث  ابزار پیام رسانی  صفحات اینترنتی  زیبایی محیط کار  کتاب الکترونیکی  اموزشی و تجاری  مدیریت تماس ها  مدیریت پرونده ها  زبان و فرهنگ لغت  مذهبی و اسلامی  راهنما  نقشه ها  نرم افزار های کاربردی  جغرافیایی و نقشه ها  امنیت اطلاعات  امنیتی  آنتی ویروس  بروز رسانی آنتی ویروس  بازیابی و پشتیبان اطلاعات  اینترنت و شبکه  چت  ایمیل  شبکه  مرورگر  ابزار FTP  مدیریت دانلود  کاربردی اینترنت  افزونه فایرفوکس  طراحی وب سایت  گرافیک  فونت انیمیشن  ابزار گرافیک  آیکون و تصویر  مولتی مدیا  DVD  کدک پخش  ضبط صدا و تصویر  پخش صوت و تصویر  ویرایش و مبدل صوتی  ویرایش و مبدل تصویری  سیستم عامل  لینوکس  ویندوز  کاربردی  پرتابل  عمومی  فارسی  آموزشی  ابزار آفیس  دیکشنری  بهینه سازی  ابزار دسکتاپ  ابزار CD/DVD  برنامه نویسی  فشرده سازی  جغرافیا و نقشه  ابزار سخت افزار  مهندسی و مدیریت  راه انداز سخت افزار  کتاب  شبکه  فارسی  گرافیک  اینترنت  طراحی وب  سیستم عامل  برنامه نویسی  بانک اطلاعاتی  موبایل,ارتباطات  مجلات معتبر  مجلات فارسی  سایر زمینه ها  نرم افزار های کاربردی PHP Script CMS AJAX Database word press Template فیلم و موسیقی  کارتون  تیتراژ فیلم و سریال  مداحی و موسیقی اسلامی  بازی سیستم عامل لینوکس ویندوز مالتی مدیا دی.وی.دی مبدل ویرایشگر صوت پخش صوت ویرایشگر فیلم نمایش فیلم اینترنت مدیریت دانلود ایمیل اف.تی.پی ابزار اینترنت مسنجر شبکه اشتراک فایل قالب سایتمرورگر وب طراحی وب ابزارهای جستجو ابزار وبمستر گرافیک انیمیشن تبدیل طراحی ابزار فلش فونت آیکون ویرایشگر تصویر لوگو و آرم نمایش عکس پلاگین امنیتی ضد هک و جاسوسی آنتی ویروس دیوار آتش هک و جاسوسی ابزارهای سی دی ساخت اتوران رایت سی دی/دی وی دی قفل گذاری ابزار سی دی شبیه ساز کپی سی دی کاربردی حسابداری پشتیبان اطلاعات فشرده ساز جستجوی دسکتاپ فرهنگ لغت درایور کتاب الکترونیک مهندسی فایل و دیسک نقشه جغرافیا سخت افزار ابزار لینوکس آفیس بهینه ساز نرم افزارهای فارسی تلفن برنامه نویسی بازیابی اطلاعات ابزار رجیستری نوار ابزار مترجم متن ابزارهای مفید سرگرمی ابزار دسکتاپ محافظ نمایش پوسته برنامه پس زمینه بازی اکشن ماجرایی ماشین سواری بازیهای فلش فکری ورزشی استراتژیک دیگر معرفی سایت اخبار سایت كليپ موبايل  کلیپ مذهبی و مرثیه  کلیپ تصويري  کلیپ صوتي خنده دار  نرم افزار اسلامي موبايل  معرفی گوشی موبایل  گوشی i mate  گوشی LG  گوشی Motorola  گوشی Nokia  گوشی Samsung  گوشی SonyEricsson  بازي موبايل  بازی نوکیا  بازی اریکسون  بازی جاوا  بازی سامسونگ  بازی موتورولا  بازي زيمنس  بازي ايفون  اس ام اس موبایل  اس ام اس عاشقانه  اس ام اس مناسبت عکس ورزشی عکس موتور و ماشین عكس مذهبی  عكس فانتزي  عكس ماشين  ارشیو صوتی و تصویری  


No comments:

Post a Comment