Saturday, January 9, 2010

0099 - Babylon Online Translation چگونگی ترجمه متن های فارسی

چگونگی ترجمه متن های فارسی به دیگر زبانها و زبانهای خارجه به فارسی به صورت رایگان و برخط
بعد از خواندن توضیح و دیدن تصاویر از آدرس پایین صفحه به سایت بابیلن وارد شوید
..


مترجم آنلاین فارسی و برخط بابیلن دستیار و کمکی برای تمام ادارات و موسسه ها برای ترجمه بیش از 800 نوع زبان فونت و ..
اولین و برترین مترجم جهان ، تنها با یک کلیک اکتیو و فعال می گردد ، 75 زبان در نرم افزار نصب ششده بر روی کامپیوتر مستقل پشتیبانی می شود ،در تمام نسخه های ویندوز قابل نصب است ، تمام صفحات وب را به صورت کامل ترجمه می کند بااستفاده از سیستم او ار اس تشخصی گرافیکی فونت در تصاویر و تلفظ آنها ..
در ترجمه آنلاین و مجانی این نسخه که آدرس آن در زیر آورده شده است شما ابتدا وارد سایت می گردید . متن خود را در سمت چپ وارد نموده و نوع و زبان متن ورودی خود را مشخص می کنید . سپس مشخص می نمایید که به چه زبانی می خواهید ترجمه انجام گیرید .. این عمل به سهولت با انتخاب از منوی پایین رو آبشاری قابل انتخاب می باشد .. سپس با کلیک روی جعبه Box سبز ترانسلیت ترجمه انجام می گیرد و در فضای خالی سمت راست ترجمه متن خود را خواهید دید که قابل کپی و انتقال به ورد و .. می باشد ..
در کل بیش از 1400 دیکشنری و فرهنگ لغت تخصصی و فنی مهندسی و . این ترجمه را پشتیبانی می کنند و در 75 زبان زنده دنیا تبدیل به یکدیگر انجام می گیرد و در 800 نوع فونت و سیستم زبانی کامپیوتر های شخصی قابل اجرا می باشد و البته شما می توانید با انتخاب ابزار های شمت چپ که در آن متن ها و نسخه ها دریافت می گردد متن خود راارسال و کمتر از 1 ساعت ترجمه آن را درایمیل خود داشته باشید برای این کار ابتدا می بایست عضو این سایت گردید.. تقریبا به مانند ترجمه انلاین هنگام ارسال متن خود و فایل ورد یا تکس یا پی دی اف تنضیمات ورودی زبان و ترجمه مورد نیاز را انجام دهید..
ترجمه فارسی به ترکی ، عربی ، اسپانیایی ، ایتالیایی ، روسی ، اکراینی ، یونانی ، آلمانی ، فرانسوی ، انگلیسی ، عبری ، اردو ، هندی چینی ، کره ای ، ژاپنی و نروژی هلندی لهستانی سوئدی رومانیایی پرتقالی و .. و ترجمه و برگرداندن متن های زبانهای بایست عضو این سایت گردید.. ترکی ، عربی ، اسپانیایی ، ایتالیایی ، روسی ، اکراینی ، یونانی ، آلمانی ، فرانسوی ، انگلیسی ، عبری ، اردو ، هندی چینی ، کره ای ، ژاپنی و نروژی هلندی لهستانی سوئدی رومانیایی پرتقالی به فارسی پارسی رایگان انلاین مجانی تایپ شده
..

آدرس ورود به قسمت ترجمه آنلاین بابیلن                 اینجا کلیک کنید 





Read this Document and com in the Babylon Online Translation Webpage

Address: http://translation.babylon.com/
Online Translation Babylon 8 Offering hundreds of dictionaries and translation in more than 800 language pairs
World leading translation software
Patented single mouse click activation
Translation in 75 languages
Supports all Windows applications
Full Web page translation
Spell check
Babylon's Free Online Translations your one-stop website when it comes to translation. Our online translator will help you to achieve the best language translation over the Internet; so start your multilingual journey here:
More than 1400 dictionaries in more than 75 languages.
More than 800 language pairs to choose from.
Full text translation or translations of words and phrases.
Covers slang, jargon and technical terms.


No comments:

Post a Comment