Tuesday, March 31, 2009

CD ، کتاب و کتاب الکترونیک ، Book , EBook جزوه ، پروژه ،

 CD ، کتاب و کتاب الکترونیک ، Book , EBook ، خرید نرم افزارها ، لوح فشرده ، سی دیجزوه ، پروژه ، پایان نامه ، تمرینات حل شده و نمونه های عملی در طراحی با نرم افزار های اتوکد و سالیدورک و کتیا و .. تحقیق و پروژههای علمی و عملی در صنعت ..

 Free
توجه : در صورتیکه در مقابل کتاب و ..خواسته شما کلمهمجانی باشد . از لینکهای موجود دانلود نموده یا تنها با پیغام برای مدیریت لینک دانلود را مجانی دریافت کنید . در اولین زمان ممکن به پیغام شما پاسخ داده شده و لینک دانلود ، رمز ورود و یا لینک جدید بازسازی شده و یا خود فایل درخواستی شما برای شما میل می گردد . محصولات مجانی این سایت کاملا رایگان می باشد .از پر کردن فرم های زیر خودداری کنید . 

الف - برای انتخاب و سفارش خود می توانید به دو روش زیر عمل کنید .
1- آدرس صفحات – شماره صفحه – نام کتاب و یا نرم افزارو .. موردنیاز خود را در قسمت سفارش ها وارد نمایید .
2- با دانلود فایل اکسل یا آکروبان ریدر لینکهای زیر که فهرست موجودی ها و در دسترس ها می باشد را با کد و شماره استخراج و در قسمت سفارشها وارد نمایید .
لینکهای دانلود :
فهرست کتابها و نرم افزار ها و.. در فرمت اکسل فهرست             کتابها و نرم افزار ها و.. در فرمت اکروبات  

توجه : در صورتیکه کتاب یا جزوه و .. مورد نیاز شما موجود نباشد . شما می توانید تهیه آن را در خواست نمایید . می توانید کتاب و نرم افزار خود را از سایتهای آمازون و ایبای مشخص نموده مشخصات آن را برای ما ارسال نمایید تا اقدام لازم به تهیه آن گردد . در قسمت سفارش وارد نمایید . کمتر از 24 ساعت تهیه و راهنمایی لازم برای تهیه آن به اطلاع شما می رسد ایمیل می گردد

ب : قیمت ها و هزینه پرداختی شما :
به دلیل رقابتی بودن کمترین پرداختها در این سایت ( ار زانتر و پایین تر از سایر موارد ) قیمتها رقابتی و به روز می باشد.
بنابر این از درج هزینه و قیمت صرف نظر شده و می بایست برای در یافت هزینه با مدریت وبلاگ تماس گرفته شود . شما می توانید قیمت ها را با سایت آمازونAmazon .com یا ای بای EBay مقایسه نمایید ..یا هر سایت دیگر ... در هنگام در خواست قیمت پیشنهادی خود را نیز اعلام بفرمایید . قیمتهای پیشنهادی شما در آمار و تعیین قیمت حتما لحاظ خواهد گردید و موثرمی باشد . قیمت کالا های در خواستی شما محاسبه و همراه با شماره حساب و چگونگی پرداخت برای شما میل می گردد و شماره ای به در خواست شما تعلق می گیرد که قابل پیگیری می باشد .

توجه : در صورتیکه توانایی تهیه سفارش شما مقدورنباشد ، یا بنا به هزینه ها با قیمت رقابتی کمتر در دسترس نباشد . با کمال افتخار و همچنین پوزش از شما در جواب هزینه و شماره حساب پرداختی و غیره.. هرگونه کمک و مشاوره و راهنمایی جهت تهیه آن به شما اعلام می گردد . از قبیل لینکهای دانلود ر صورت وجود . سایتهای دیگر که این در خواست شما را داشته باشند .. با هزینه کمتر و مناسب تر و یا معرفی منابع جایگزین ومشابه کتاب نرم افزار و .. می توانید با این وبلاگ مشاوره نمایید . 

فرم در خواست خدمات و محصولات این وبلاگ :









فرم سفارش ودرخواست Order List

























ج: پرداخت هزینه و دریافت سفارش :
با پرداخت هزینه به شماره حساب اعلام شده ، با وارد کردن شماره پیگیری پرداخت و مبلغ آن و شماره در خواست خود . بسته به آدرس پستی شما به وسیله پست پیشتاز ارسال می گردد . و شماره رهگیری پستی و شماره تلفن تماس برای پیگیری به شما اعلام می گردد ( SMS و میل می شود )

فرم پرداخت هزینه سفارش : 










فرم پرداخت هزینه سفارش























تذکر : جهت سرعت عمل بهتر آدرس و مشخصات را دقیق و به نام خود وارد نمایید ، کد پستی ده رقمی جهت پست پیشتاز ..در این صورت پیگیری آن بسیار سریعتر و آسانتر خواهد بود و می توانید خود بسته پستی را سریعتر از مراکز پست پیشتاز دریافت کنید . قبل از تحویل آن توسط مامورین پست و آن را پیگیری نمایید






No comments:

Post a Comment